Czarodziejskie karty



IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Czarodziejskie karty

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin

https://lumos.forumpolish.com


Czarodziejskie karty Empty
PisanieTemat: Czarodziejskie karty   Czarodziejskie karty EmptySob Paź 21, 2017 1:49 pm


Opis Kart Czarodziejów


1. Amnezja
- Twój krewny zapomina o twoim istnieniu
- Tracisz wspomnienia o swojej rodzinie (na tydzień - interwencja w św. Mungo)
- Czasowo zapominasz, kim jesteś
- Padasz ofiarą zaklęcia Obliviate
- Uczysz się modyfikować pamięć mugolom
- Tracisz swoją różdżkę

2. Amortencja
- Zostałeś zdradzony przez partnera będącego pod wpływem Amortencji/odrzucony przez kogoś, kogo miałeś na oku
- Ktoś dolał ci Amortencji do napoju
- Zakochałeś się
- Ktoś wzbudza twoje pożądanie
- Masz rywala
- Dostajesz miłosny list

3. Azyl
- Poznajesz zaklęcia ochronne dla budynków
- Znajdujesz leśną kryjówkę
- Na twój dom jest nałożone Zaklęcie Fideliusa
- Zwiedzasz mugolskie schrony przeciwlotnicze i muzeum II WŚ
- Nakładasz na swój dom zaklęcia ochronne
- Otrzymujesz fałszoskop

4. Bestia
- Ulegasz swoim żądzom
- Padasz ofiarą gwałtu/próby gwałtu
- Torturujesz kogoś
- Zabijasz kogoś/próbujesz zabić
- Popadasz w szaleństwo
- Wzbudzasz strach w swoich najbliższych

5. Bęben
- Rozmawiasz z kimś o wojnie
- Tracisz wzrok na tydzień
- Jesteś czymś przerażony
- Masz depresyjny nastrój przez tydzień
- Czujesz się słabo i często w ciągu dnia tracisz równowagę (przez tydzień)
- Bawisz się z obcymi dziećmi

6. Biała Magia

- Uczysz się o Białej Magii
- Poznajesz nowe zaklęcie obronne
- Uczysz się zaklęcia Patronusa
- Nie potrafisz już wywołać Patronusa
- Twój Patronus zmienia kształt
- Spotykasz jednorożca

7. Bitwa

- Uczestniczysz w bitwie
- Zostajesz wezwany na pomoc
- Jesteś świadkiem użycia czarnej magii
- Jesteś torturowany
- Trenujesz pojedynkowanie
- Zostajesz ranny w walce

8. Centaur
- Spotykasz centaura
- Pomagają ci centaury
- Atakują cię centaury
- Otrzymujesz przepowiednię
- Jeździsz konno
- Patrzysz w gwiazdy z przyjaciółmi

9. Charyzma
- Wygłaszasz przemówienie do szerokiej publiczności
- Twoja opinia się polepsza
- Organizujesz jakieś spotkanie towarzyskie
- Na jedną sesję, twój urok będzie nieodparty jak urok wili
- Rozmawiasz z Ministrem Magii
- Przekonujesz łatwo ludzi do jakiejś inicjatywy

10. Codzienność
- Niszczysz coś cennego
- Udaje ci się coś naprawić
- Postanawiasz pisać pamiętnik
- Otrzymujesz list
- Wybierasz się na zakupy
- Musisz posprzątać swój bałagan

11. Czarna Magia
- Uczysz się o czarnej magii
- Poznajesz czarnomagiczne zaklęcie
- Padasz ofiarą mrocznego zaklęcia
- Spotykasz byłego Śmierciożercę
- Spotykasz Stalkera
- Zdobywasz książkę o czarnej magii

12. Czas

- Pomyliłeś dni tygodnia
- Znajdujesz zmieniacz czasu
- Spóźniasz się
- Padasz ofiara zaklęcia odmładzającego (3 dni)
- Padasz ofiara zaklęcia postarzającego (3 dni)
- Opowiadasz komuś o swoich planach na przyszłość

13. Człowiek

- Odkrywasz nowy talent
- Odkrywasz nową słabość
- Uczysz się zaklęć leczniczych
- Uczysz się leczniczych eliksirów
- Odwiedzasz Szpital im. Św. Mungo
- Odwiedzasz cmentarz

14. Dar

- Otrzymałeś dar
- Otrzymałeś nagrodę
- Ktoś ma wobec ciebie dług
- Masz wobec kogoś dług
- Szukasz prezentu dla kogoś
- Otrzymałeś niebezpieczny prezent

15. Dobro
- Doświadczasz dobra ze strony ludzi
- Przechodzisz na dobrą stronę
- Zyskujesz wiarę w ludzi
- Powstrzymujesz przestępcę
- Odwiedzasz Azkaban
- Organizujesz zajęcia dla dzieci z Domu dla Magicznych Sierot

16. Dom
- Odwiedzasz swój dom
- Przeprowadzasz się
- Twój dom został zaatakowany
- Na twojej posesji jest mugol
- Zostałeś zaproszony do czyjegoś domu
- Zmieniasz wystrój swojego domu

17. Droga
- Gubisz się w obcym mieście
- Gubisz różdżkę
- Znajdujesz różdżkę
- Teleportowałeś się w złe miejsce
- Sieć Fiuu zwariowała
- Świstoklik wysłał cię na drugi koniec świata

18. Duch
- Zaprzyjaźniasz się z duchem
- Twój bliski zmarły staje się duchem
- Spotykasz ducha swojego przodka
- Jesteś straszony przez ducha
- Otrzymujesz pomoc od ducha
- Padasz ofiarą poltergeista

19. Euforia

- Wpadasz w euforię
- Ktoś dolał ci eliksiru rozśmieszającego
- Ktoś zrobił ci kawał
- Planujesz zrobić komuś kawał
- Dokuczasz mugolom za pomocą magii
- Uczestniczysz w meczu Quidditcha

20. Felix Felicis
- Znalazłeś Felix Felicis
- Dostałeś Felix Felicis
- Wypiłeś kilka kropli Felix Felicis
- Wzbogaciłeś się
- Udało ci się pokonać trudności
- Spełniłeś jedno swoje marzenie (realistyczne XD)

21. Głębia
- Ktoś rozpowiada, że jesteś osobą powierzchowną i płytką
- Otrzymujesz cenne klejnoty
- Wpadasz w bagno
- Rozmawiasz z mugolami
- Twoja rodzina adoptuje dziecko z Domu dla Magicznych Sierot
- Odwiedzasz Dom dla Emerytowanych Czarodziejów

22. Goblin

- Spotykasz goblina
- Musisz odwiedzić bank
- Gobliny proponują ci pracę
- Gubisz portfel
- Znajdujesz sakiewkę z 1000 galeonów na ulicy
- Otrzymujesz spadek po dalekim krewnym

23. Gość
- Zapraszasz gości
- Masz nieproszonego gościa
- Ktoś odwiedza cię znienacka, znajdując cię w krępującej sytuacji
- Zostajesz wyproszony przez kogoś
- Odwiedzają cię domokrążcy
- Do twojego domu niepostrzeżenie wchodzi jakieś zwierzę

24. Gwiazdy
- Twoja wróżba jest pomyślna
- Twoja wróżba jest niepomyślna
- Zbyt szybko negatywnie kogoś oceniasz
- Rodzi się w tobie nowe marzenie
- Zdobywasz nowa pasję
- Cierpisz na światłowstręt przez kilka dni

25. Hałas
- Słyszysz dziwny hałas
- Ktoś zakłóca twój sen hałasem
- Ktoś przestraszył cię dla żartu
- Słyszysz głosy (tydzień)
- Twój głos zmienia się w odgłosy wydawane przez zwierzęta (2 dni)
- Adoptowałeś psidwaka ze schroniska

26. Historia
- Otrzymujesz magiczna książkę o Historii Magii
- Opowiadasz komuś swoją historię
- Ktoś opowiada ci swoją historię
- Poznajesz historię jakiegoś przedmiotu lub miejsca
- Zapisujesz się jako ktoś ważny w historii
- Poznajesz historię swoich przodków

27. Iluzja
- Padasz ofiarą czarów iluzji
- Legilimenta zmienia twoje wspomnienia
- Masz halucynacje
- Uczysz się magii związanej z tworzeniem iluzji
- Padasz ofiarą legilimenty
- Oglądasz występ mugolskiego magika

28. Jabłoń
- Popełniasz błąd tragiczny w skutkach
- Jesteś szantażowany
- Robisz coś nielegalnego "ku większemu dobru"
- Kradniesz przedmiot z Ministerstwa Magii
- Prowadzisz z kimś debatę na temat dobra i zła
- Zakładasz przydomowy ogródek

29. Jedność

- Odczuwasz silne poczucie jedności ze społeczeństwem
- Wszyscy się z tobą zgadzają
- Potrzebujesz pomocy przyjaciół
- Przekonaj grupę do współpracy nad swoim nowym pomysłem
- Twój wróg staje się twoim przyjacielem
- Rozwijasz swoje panowanie nad własną mocą magiczną

30. Klątwa
- Ktoś rzuca na ciebie klątwę
- Rzucasz na kogoś klątwę
- Ciąży na twojej rodzinie klątwa wielopokoleniowa
- Ktoś zamienia cię w zwierzę
- Do twojego domu wprowadza się poltergeist
- Spotykasz banshee

31. Koszmar
- Masz straszne koszmary
- Jakieś wydarzenie wywołało u ciebie traumę
- Legilimenta odkrywa twoje traumatyczne wspomnienia
- Załamujesz się psychicznie i trafiasz do Św. Mungo
- Stykasz się z boginem
- Nie potrafisz pokonać bogina

32. Krzesło
- Twój gość nie zjawił się
- Będziesz przesłuchiwany
- Twoje krzesło złamało się pod tobą
- Przykleiłeś się do krzesła
- Otrzymujesz wyższe stanowisko
- Zapadła się pod tobą toaleta w miejscu publicznym

33. Księga
- Znalazłeś księgę
- Nieznajomy przysłał ci księgę
- Włamałeś się do Działu Zakazanego/Zakazanej Części Biblioteki Londyńskiej
- Włamałeś się do Zakazanej Części Biblioteki Londyńskiej/Biblioteczki przyjaciela
- Musisz zdobyć księgę ze Śmiertelnego Nokturnu
- Dotknąłeś przeklętej księgi

34. Księżyc
- Cierpisz na bezsenność przez kilka dni
- Przez kilka dni co chwilę usypiasz
- Zapadasz w śpiączkę
- Masz migrenę przez tydzień
- Otrzymujesz złą wróżbę
- Lunatykujesz nocami i budzisz się w dziwnych miejscach (kilka dni)

35. Las
- Doskonalisz swoją magię żywiołu
- Trafiasz do magicznego lasu
- Gubisz się w Zakazanym Lesie
- Znajdujesz rzadkie magiczne rośliny
- Spotykasz magiczne stworzenie
- Uczestniczysz w pogańskich obrzędach magicznych

36. Lekarstwo
- Musisz uwarzyć leczniczy eliksir
- Potrzebujesz magomedyka
- Ktoś z twojego otoczenia potrzebuje magomedyka
- Lądujesz w szpitalu z ciężkimi obrażeniami
- Przedawkowałeś eliksiry
- Tracisz magię na tydzień

37. Legilimenta
- Jesteś poddawany legilimencji
- Legilimenta pomaga ci odzyskać wspomnienia
- Legilimenta kradnie twoje wspomnienia
- Podano ci Veritaserum
- Jesteś w stanie oprzeć się Veritaserum (jednorazowo)
- Prosisz kogoś o naukę oklumencji

38. Liczby

- Źle policzyłeś pieniądze i musisz oddać swoje zakupy w sklepie
- Zostałeś uwięziony
- Musisz zarwać noc, żeby zrobić coś pilnego
- Masz przez kilka dni manię prześladowczą
- Ktoś wytoczył przeciwko tobie proces i grozi ci Azkaban
- Odnajduje się zaginiony krewny

39. Losowanie

- Losujesz kolejną kartę
- Wygrywasz na loterii
- Ginie twoja ulubiona książka
- Rzucasz kostkami: parzysta liczba - otrzymujesz magiczny artefakt, niepatrzysta - chorujesz na chorobę zakaźną.
- Musisz wybierać pomiędzy dwojgiem przyjaciół
- Wylosowano cię do wygłoszenia ważnej przemowy w Ministerstwie

40. Magia

- Rośnie twój poziom mocy magicznej
- Twój poziom mocy magicznej jest słaby (tydzień)
- Tracisz całą magię (tydzień)
- Czynisz postępy w magii żywiołów
- Czynisz postępy w animagii
- Czynisz postępy w wybranej dziedzinie magii

41. Mądrość
- Rozwiązałeś zagadkę
- Ktoś wytyka ci zarozumiałość
- Uciekasz jak tchórz z niebezpiecznej sytuacji
- Znajomi obrażają się, że poświęcasz im za mało czasu
- Możesz się pochwalić dużą wiedzą w swojej ulubionej dziedzinie, twoje umiejętności rosną
- Dajesz komuś dobrą radę

42. Muchomory
- Rodzina wyrzeka się ciebie
- Otrzymujesz niebezpieczna roślinę doniczkową
- Chorujesz
- Idziesz na obiad u teściowej, czy podobnej złej wiedźmy
- Wpadasz w pułapkę
- Warzysz truciznę

43. Mugole
- Mugol zakochuje się w tobie
- Skrzywdziłeś mugola magią
- Spotykasz mugola
- Widział cię mugol
- Musisz ochronić mugola
- Ukrywasz się w mugolskim świecie

44. Myślodsiewnia
- Ktoś pokazał ci swoje wspomnienie
- Znalazłeś myślodsiewnię
- Potrzebujesz czyjegoś wspomnienia
- Pozbywasz się traumatycznego wspomnienia
- Twoi przyjaciele martwią się o ciebie
- Ktoś odurzył cię magiczną substancją

45. Nadzieja
- Czujesz, że mógłbyś góry przenosić, masz nowy zapał do wszystkiego (nie bierzesz czasem jakichś nielegalnych eliksirów, prawda?)
- Pomagasz komuś odzyskać wiarę w siebie
- Przezwyciężasz swój lęk
- Bierzesz udział w akcji charytatywnej
- Organizujesz akcję charytatywną
- Organizujesz protest

46. Niebezpieczeństwo
- Grozi ci niebezpieczeństwo
- Zagrożeni są twoi przyjaciele
- Zostajesz porwany przez Stalkerów
- Mugole porywają cię dla okupu
- Trafia cie nieznana klątwa
- Wypijasz nieznany trujący eliksir

47. Nienawiść
- Czujesz do kogoś silną nienawiść
- Wszczynasz bójkę
- Ktoś opowiada o tobie straszne plotki
- Obmawiasz kogoś
- Zostajesz posądzony o zdradę
- Knujesz spisek przeciw komuś

48. Niewidzialność
- Uczysz się Zaklęcia Kameleona
- Grozi ci niebezpieczeństwo i musisz pozostać niezauważony
- Rzuciłeś zaklęcie niewidzialności na jakiś przedmiot
- Wypiłeś źle uwarzony eliksir niewidzialności (tydzień)
- Gubisz się w magicznej mgle
- Znajdujesz pelerynę niewidkę z włosia demimoza (3 sesje)

49. Niewiedza
- Popełniłeś gafę w towarzystwie
- Nie przygotowałeś się do pracy/zajęć
- Przyznajesz się do błędu
- Dajesz komuś korepetycje
- Nie możesz sobie przypomnieć imion swoich przyjaciół (1 dzień)
- Krytykujesz ostro kogoś

50. Obowiązek
- Musisz pracować po godzinach
- Złożyłeś wieczystą przysięgę
- Szef/Dyrektor wzywa cię do gabinetu
- Musisz zdyscyplinować pracownika/kolegę
- Wybierasz się do biblioteki
- Przygotowujesz referat/prezentację

51. Oczekiwanie
- Dowiadujesz się zbyt późno o czymś ważnym
- Twój gość się spóźnia
- Rezygnujesz z czegoś na co czekałeś
- Nie docierasz na miejsce punktualnie
- Ktoś nie odpisał na ważny dla ciebie list
- Nie otrzymujesz zamówionej przesyłki

52. Odkrycie
- Odkryłeś nowe zaklęcie
- Odkryłeś nowy eliksir
- Wynalazłeś jakiś nowy przedmiot
- Wpadłeś na genialny pomysł
- Odkryłeś tajne przejście
- Zbudowałeś tajne pomieszczenie

53. Odrzucenie
- Zostajesz obrażony ze względu na status swojej krwi
- Kłócisz się z kimś ze względu na swoje poglądy polityczne
- Przyjaciele unikają cię (tydzień)
- Ktoś, w kim się zauroczyłeś, odrzucił twoje starania
- Zakochuje się w tobie ktoś, kim kompletnie nie jesteś zainteresowany
- Kopnął cię jednorożec, którego chciałeś pogłaskać

54. Odwaga
- Uczysz się zaklęć ochronnych
- Uratowałeś czyjeś życie
- Ktoś poświęcił swoje życie dla ciebie
- Przeciwstawiasz się grupie osób
- Głosisz niepopularny pogląd
- Sprzeciwiasz się autorytetowi

55. Ogień
- Wybucha pożar
- Twoja sypialnia stanęła w płomieniach
- Widzisz ludzi ginących w płomieniach
- Poparzyłeś się
- Poznajesz nowe zaklęcia związane z ogniem
- Ratujesz człowieka z pożaru

56. Okruchy
- Obżerasz się po nocach!
- Zwymiotowałeś z przejedzenia
- Cierpisz na zatrucie żołądkowe
- Przygotowałeś świetną potrawę
- W twoim domu zalęgają się bahanki
- Wychodzisz na romantyczna kolację

57. Oskarżenie
- Pozywasz kogoś przez Wizengamotem
- Zostajesz pozwany przed Wizengamotem
- Fałszywie oskarżasz kogoś w towarzystwie
- Fałszywie zostajesz oskarżony w towarzystwie
- Mugole oskarżają cię o czary
- Dyskutujesz o procesach o czary

58. Pianino
- Czujesz silne wzruszenie
- Wybierasz się na imprezę taneczną
- Uczysz się (kogoś) tańczyć
- Odwiedzasz sklep z magicznymi instrumentami
- Łamiesz sobie obie nogi
- Otrzymujesz dyskografię swojego ulubionego zespołu

59. Podróż
- Dostajesz misję
- Zaglądasz w czyjąś myślodsiewnię
- Uczysz się zaklęć językowych
- Wyjeżdżasz na tydzień do obcego państwa
- Gościsz w domu obcokrajowca
- Odwiedzasz miejsce, które pamiętasz z dzieciństwa

60. Podsłuch

- Twoja rozmowa zostaje podsłuchana
- Ktoś grzebał w twoich rzeczach i coś zginęło
- Podsłuchałeś czyjąś rozmowę
- Łapiesz kogoś na podsłuchiwaniu czyjejś rozmowy
- Mugol podsłuchał jak rozmawiałeś o magicznym świecie
- Ktoś posądza cię o paranie się czarną magią

61. Pomoc

- Pomaga ci nieznajomy
- Otrzymujesz niespodziewaną pomoc
- Otrzymujesz grant naukowy od Ministerstwa Magii
- Przyjaciel potrzebuje twojej pomocy
- Pomagasz magicznemu stworzeniu
- Opiekujesz się rannym magicznym stworzeniem

62. Porażka
- Twoja misja kończy się niepowodzeniem
- Przegrywasz pojedynek
- Zawiodłeś przyjaciela
- Odkryto twoje kłamstwo
- Przegrałeś zakład
- Pokłóciłeś się z członkiem rodziny

63. Pracowitość
- Unikasz walki, wykazując się umiejętnościami mediacji
- Kończysz się uczyć/pracować wcześniej, dzięki swojej systematyczności
- Otrzymujesz nagrodę naukową/pracowniczą
- Koledzy wyśmiewają się z twojej pracy
- Odkrywasz błąd w czyjejś pracy
- Wykazujesz się lojalnością ponad rozsądek wobec przyjaciela

64. Prasa
- Otrzymujesz najnowszy numer proroka
- Twoje zdjęcie ukazało się w Żonglerze
- Znajomi widzieli twoje ośmieszające zdjęcie
- Prasa publikuje twój artykuł
- Twój artykuł polityczny/naukowy zyskuje uznanie
- Piszesz list do Redakcji Proroka

65. Pustka
- Zniknęła cała twoja garderoba
- Odczuwasz brak towarzystwa/miłości
- Masz nagły nawał papierkowej roboty
- Jesteś dziś tępy jak gumochłon
- Okradziono cię
- Znalazłeś zaczarowany pergamin

66. Rodzina
- Dostajesz wiadomość od członka rodziny
- Odwiedza cię dalsza rodzina
- Twoją rodzinę dzielą kłótnie
- Twoja rodzina godzi się ze sobą
- Dowiadujesz się czegoś o swojej rodzinie
- Członek twojej rodziny umiera

67. Rozpacz
- Wpadasz w rozpacz i próbujesz popełnić samobójstwo
- Zyskujesz nową fobię
- Spotykasz dementora
- Spotykasz przedmiot swoich fobii
- Popadasz w długi
- Słyszysz/widzisz złowróżbny omen

68. Rzeka

- Zmieniasz diametralnie swoje postępowanie
- Wpadasz do rzeki
- Pijesz wodę z zatrutego strumienia
- Atakuje cię wodnik
- Uczysz się pływać/pływasz
- Znajdujesz w rzece butelkę z listem

69. Samotność
- Nikt ci nie wierzy w to, co mówisz
- Straciłeś przyjaciela
- Podjęto decyzję za ciebie
- Na tydzień uciekasz od cywilizacji
- Ktoś rozpuścił plotkę o tobie
- Samodzielnie radzisz sobie skutecznie ze swoimi problemami

70. Sekret
- Zgubiłeś pamiętnik
- Masz wstydliwy sekret
- Zajmujesz się czymś nielegalnym
- Odwiedzasz Śmiertelny Nokturn
- Szantażujesz kogoś
- Odurzasz się eliksirami

71. Sielanka

- Dajesz się skusić błędnym ognikom
- Wpatrujesz się cały dzień w zaklęte lusterko i wygłaszasz hymny pochwalne na temat swojej wspaniałości
- Masz mnóstwo czasu wolnego dla siebie
- Pieczesz ciasteczka
- Wyjeżdżasz na kilkudniowe wakacje
- Padasz ofiarą Klątwy Imperius

72. Siła

- Spotykasz olbrzyma
- Spotykasz pół-olbrzyma
- Jesteś pod działaniem eliksiru zwiększającego siłę
- Omdlewasz
- Perfekcyjnie opanowujesz zaklęcia lewitujące
- Trenujesz jakiś sport

73. Skrzat
- Uwalniasz skrzata
- Skrzat domowy prosi cię o pomoc
- Skrzat oferuje ci pomoc
- Skrzaty robią sobie z ciebie żarty
- Włamujesz się do czyjejś kuchni
- Otrzymujesz skrzata domowego

74. Skrzypce
- Zaczynasz naukę gry na instrumencie
- Słyszysz muzykę w nieoczekiwanym miejscu
- Twoja różdżka wydaje z siebie straszne zgrzyty przez kilka dni
- Przez kilka dni masz śmiesznie wysoki głos
- Udajesz się na koncert
- Wybierasz się do opery/teatru

75. Sława
- Jesteś sławny
- Zostałeś poproszony o wywiad dla Czarownicy
- Zostajesz zniesławiony
- Zostajesz bohaterem
- Ktoś przypisuje sobie twój sukces
- Masz psychofana

76. Smok
- Odwiedzasz rezerwat dla smoków
- Atakuje cię smok u Gringotta
- Ktoś z twojej rodziny choruje na smocza ospę
- Popisujesz się bohaterskim czynem
- Niuchacz ukradł ci sakiewkę
- Poparzyłeś się poważnie w pożarze

77. Społeczność
- Organizujesz bal
- Prowadzisz ankietę na jakiś temat
- Piszesz do gazety polityczny manifest
- Buntujesz swoje środowisko przeciwko czemuś
- Oddajesz krew w Centrum Krwiodawstwa
- Pomagasz mugolskim sąsiadom

78. Spór

- Pokłóciłeś się z rodziną
- Pokłóciłeś się z przyjacielem
- Rozwiązujesz spór
- Twój związek się rozpada
- Twoja przyjaźń się rozpada
- Twoja osoba jest przedmiotem sporu

79. Sprawiedliwość

- Wymierzasz sprawiedliwość na własną rękę
- Zostaje ci wymierzona sprawiedliwa kara za twoje postępowanie
- Plotki o tobie zostają sprostowane
- Zostajesz zauważony jako zdolny i pracowity człowiek
- Udaje ci się zaszkodzić swojemu wrogowi
- Otrzymujesz odszkodowanie

80. Spryt
- Przechytrzyłeś swojego przeciwnika
- Awansujesz na swojej drodze do kariery, dzięki ambicji i uporowi
- Dochodzisz do celu, wzbogacając się na czyjejś krzywdzie
- Puszczasz w obieg plotkę
- Robisz na pokaz coś, czego nie lubisz
- Atakujesz kogoś, gdy jest bezbronny

81. Statua
- Stajesz się czyimś idolem
- Obierasz sobie kogoś za wzór
- Zostajesz czyimś psychofanem
- Stalkujesz kogoś
- Zyskujesz przychylność kogoś ważnego
- Zyskujesz wrogość kogoś ważnego

82. Syrena
- Spotykasz syrenę
- Zostajesz uratowany przez trytony
- Zostajesz uwięziony przez trytony
- Wybierasz się na basen/do oceanarium
- Zostajesz uwiedziony i okradziony
- Zostajesz porwany przez niebezpiecznego przestępcę

83. Szpieg
- Skutecznie kogoś okłamałeś
- Ktoś podsłuchał twoją rozmowę
- Ktoś jest twoim stalkerem
- Zostałeś złapany na podsłuchiwaniu
- Udało ci się pozostać niewykrytym podczas podsłuchiwania
- Wykryto twoje kłamstwa

84. Szybkość
- Korzystasz z mugolskiego środka lokomocji
- Wpadasz pod samochód
- Otrzymujesz nową miotłę
- Oglądasz wyścig miotlarski
- Twoja miotła się zepsuła
- Rozszczepiłeś się podczas teleportacji

85. Śmierciożercy
- Twoja rodzina przyłącza się do zwolenników czarnej magii
- Myślisz o przyłączeniu się do Stalkerów
- Atakuje cię były śmierciożerca
- Atakuje cię Stalker
- Czytasz o ostatniej wojnie czarodziejów
- Myślisz o poparciu Jasnej Strony

86. Śmierć
- Jesteś bliski śmierci
- Widzisz czyjąś śmierć
- Widzisz testrale
- Ratujesz kogoś przed śmiercią
- Widzisz omen śmierci
- Rozmawiasz z duchem

87. Tajemnica
- Odkrywasz jakieś sekretne miejsce
- Odkrywasz jakąś tajemnicę
- Znajdujesz jakiś artefakt
- Ktoś powierza ci swoją tajemnicę
- Twoja tajemnica zostaje ujawniona
- Zostajesz związany Wieczystą Przysięgą

88. Technologia
- Dowiadujesz się więcej o mugolskiej technologii
- Otrzymujesz zaczarowany mugolski przedmiot
- Cierpisz na koszmarne sny o lodówce-ludożercy i wszędobylskich rurach odkurzaczy
- Cierpisz na wyczerpanie magiczne (tydzień)
- Wybierasz się do kina
- Decydujesz się zdawać prawo jazdy/kupić nowy samochód

89. Tłum
- Jesteś atakowany przez tłum
- Zostajesz wyśmiany przez tłum
- Odczuwasz lęk wobec tłumu
- Wszyscy patrzą na ciebie
- Wybierasz się do tłocznego miejsca
- Świętujesz jakieś wydarzenie z tłumem ludzi na ulicy

90. Transmutacja
- Uczysz się 3 nowych czarów transmutacyjnych
- Rzuciłeś nieudany czar transmutacyjny i masz spory problem
- Nie możesz odczarować swojego zwierzątka
- Uczysz się z powodzeniem animagii
- Zostałeś oszukany przez metamorfomaga
- Uczysz się czarów dekoracyjnych

91. Trąbka
- Zachowujesz się dziecinnie
- Zostajesz złapany na zakłócaniu ciszy nocnej
- Śpiewasz publicznie
- Nagrywasz piosenkę do magicznego radia
- Tracisz słuch na tydzień
- Odwiedzasz Dom dla Magicznych Sierot

92. Troll
- Zostajesz zaatakowany przez trolla
- Na całej twarzy wyskakują ci pryszcze i nie chcą przez tydzień zejść
- Jesteś brudny i cuchniesz, a smród nie chce zejść po myciu (2 dni)
- Wybuchnął ci kociołek z eliksirem i zniszczył ci szaty
- Lunatykowałeś, biegając nago nocą w miejscu publicznym
- Pobito cię w ciemnym zaułku

93. Trucizna
- Musisz uwarzyć antidotum
- Ktoś dolewa ci trucizny do napoju
- Dostajesz list nasączony trucizną
- Ktoś próbuje otruć kogoś z twoich bliskich
- Dolewasz komuś trucizny do napoju
- Twój eliksir stał się trucizną

94. Ucieczka
- Uciekasz z domu
- Twoja rodzina jest zmuszona do ucieczki
- Uciekasz ze szkoły/nie stawiasz sie do pracy bez usprawiedliwienia
- Ucieka od ciebie twoje zwierzątko
- Członek twojej rodziny ucieka z domu
- Zaginął członek twojej rodziny

95. Ulica
- Zostajesz napadnięty na Nokturnie/w Hogsmeade
- Spotykasz żebraka
- Poznajesz bohatera poprzedniej wojny
- Zostajesz przypadkowo statystą w mugolskim filmie
- Sprzedawca prosi cię o popilnowanie sklepu na Pokątnej/w Hogsmeade
- Zbierasz datki na schronisko dla psidwaków i kuguarów

96. Uroda
- Uczestniczysz w sesji fotograficznej
- Uczestniczysz w pokazie mody czarodziejskiej
- Pozujesz dla malarza portretów
- Uczysz sie nowych czarów pielęgnacyjnych
- Uczysz się nowych czarów upiększających
- Trafiasz na okładkę Czarownicy

97. Wędrowiec
- Nie możesz się teleportować przez tydzień
- Rozmawiasz z obcym człowiekiem
- Czeka cię niespodziewany wyjazd
- Osoba ci bliska wraca z podróży
- Dostajesz prezent z podróży
- Rozpamiętujesz podróż

98. Wiedza
- Dostajesz kilka najnowszych książek o ulubionej dziedzinie magii od wydawnictwa
- Otrzymujesz kilka butelek eliksiru wzmacniającego skupienie (4 sesje)
- Czynisz postęp w nauce czarnej magii
- Ćwiczycie zaklęcia z przyjaciółmi
- Uczysz się zupełnie nowej dziedziny magii
- Poznajesz więcej tajników czarodziejskiej tradycji

99. Wila
- Spotykasz wilę
- Padasz urokiem wili
- Wybierasz się na sesję fotograficzną
- Czujesz obrzydzenie do czyjegoś wyglądu
- Rozmawiasz z panem żulem
- Upijasz się i budzisz na mugolskiej izbie wytrzeźwień

100. Wilkołak
- Spotykasz wilkołaka
- Oglądasz księżyc w pełni
- Atakuje cię wilkołak
- Ktoś z twojej rodziny zaraża się likantropią
- Czynisz duże postępy w nauce animagii
- Wpadasz w szał i wywołujesz bójkę

101. Wizja
- Budzisz w sobie dar jasnowidzenia (czasowo)
- Widzisz ponuraka
- Jasnowidz przepowiada ci śmierć
- Masz proroczy sen
- Ktoś wypowiada na twój temat przepowiednię
- Układasz Tarota

102. Władza
- Koordynujesz pracę zespołu
- Awansujesz
- Oprowadzasz wycieczkę dziecięcą
- Kontrolujesz czyjeś zachowanie zaklęciem
- Zastraszasz kogoś/wysyłasz listy z pogróżkami
- Obserwujesz wyrokowanie Wizengamotu w jakiejś sprawie

103. Włamanie
- Ktoś włamuje się do twojego domu
- Widzisz włamywacza
- Włamujesz się
- Nie możesz otworzyć drzwi
- Zgubiłeś kluczyk do skrytki w banku
- Stajesz się zakładnikiem podczas napadu

104. Woda
- Wybierasz się nad jezioro lub morze
- Piękny dzień zostaje zepsuty przez ulewę
- Topisz się / ktoś próbuje cię utopić
- Pęknięta rura zalewa ci mieszkanie
- Poznajesz nowe zaklęcia związane z wodą
- Wybucha toaleta i musisz ją posprzątać

105. Wspomnienie
- Odnajdujesz rodzinny album
- Robisz sobie zdjęcia z przyjaciółmi
- Zapomniałeś o czymś ważnym
- Opowiadasz o wspomnieniu
- Tracisz pamięć na tydzień
- Znajdujesz tajemnicze zdjęcie sprzed lat

106. Wyzwanie

- Zostałeś wyzwany na pojedynek
- Wyzywasz kogoś na pojedynek
- Założyłeś się z kimś
- Kupiłeś zakład
- Grasz z kimś w szachy czarodziejów
- Grasz z kimś w gargulki

107. Zło
- Doświadczasz zła ze strony ludzi
- Ktoś próbuje przeciągnąć cię na złą stronę
- Przechodzisz na złą stronę
- Tracisz wiarę w ludzi
- Popełniasz przestępstwo
- Stosujesz wobec kogoś przemoc

108. Zwierzę
- Bliska ci osoba zablokowała się w animagicznej formie
- Ktoś zamienia cię w zwierzę
- Dostajesz nowe zwierzątko
- Twoje zwierzątko umiera
- Twoje zwierzątko psoci
- Twoje zwierzątko zaginęło

109. Zwycięstwo

- Wygrywasz zakład
- Wygrywasz pojedynek
- Wykrywasz konkurs
- Zwyciężasz w zawodach
- Zostałeś poproszony o wywiad do Proroka Codziennego
- Organizujesz dużą imprezę

110. Życzliwość
- Dajesz komuś niespodziewany prezent
- Dajesz dotację na jakiś cel
- Pożyczasz komuś pieniądze
- Odwiedzasz Dom dla Emerytowanych Czarodziejów
- Pomagasz jako wolontariusz w Szpitalu Św. Mungo
- Ratujesz mugolskie dziecko


Powrót do góry Go down
 
Czarodziejskie karty
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór Karty Postaci
» Jawne i tajne organizacje czarodziejskie

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Lumos ::  :: Strefa informacyjna :: Kompendium Wiedzy-
Skocz do: