Admin
| Temat: Czarodziejskie karty Sob Paź 21, 2017 1:49 pm | |
| Opis Kart Czarodziejów 1. Amnezja - Twój krewny zapomina o twoim istnieniu - Tracisz wspomnienia o swojej rodzinie (na tydzień - interwencja w św. Mungo) - Czasowo zapominasz, kim jesteś - Padasz ofiarą zaklęcia Obliviate - Uczysz się modyfikować pamięć mugolom - Tracisz swoją różdżkę
2. Amortencja - Zostałeś zdradzony przez partnera będącego pod wpływem Amortencji/odrzucony przez kogoś, kogo miałeś na oku - Ktoś dolał ci Amortencji do napoju - Zakochałeś się - Ktoś wzbudza twoje pożądanie - Masz rywala - Dostajesz miłosny list
3. Azyl - Poznajesz zaklęcia ochronne dla budynków - Znajdujesz leśną kryjówkę - Na twój dom jest nałożone Zaklęcie Fideliusa - Zwiedzasz mugolskie schrony przeciwlotnicze i muzeum II WŚ - Nakładasz na swój dom zaklęcia ochronne - Otrzymujesz fałszoskop
4. Bestia - Ulegasz swoim żądzom - Padasz ofiarą gwałtu/próby gwałtu - Torturujesz kogoś - Zabijasz kogoś/próbujesz zabić - Popadasz w szaleństwo - Wzbudzasz strach w swoich najbliższych
5. Bęben - Rozmawiasz z kimś o wojnie - Tracisz wzrok na tydzień - Jesteś czymś przerażony - Masz depresyjny nastrój przez tydzień - Czujesz się słabo i często w ciągu dnia tracisz równowagę (przez tydzień) - Bawisz się z obcymi dziećmi
6. Biała Magia - Uczysz się o Białej Magii - Poznajesz nowe zaklęcie obronne - Uczysz się zaklęcia Patronusa - Nie potrafisz już wywołać Patronusa - Twój Patronus zmienia kształt - Spotykasz jednorożca
7. Bitwa - Uczestniczysz w bitwie - Zostajesz wezwany na pomoc - Jesteś świadkiem użycia czarnej magii - Jesteś torturowany - Trenujesz pojedynkowanie - Zostajesz ranny w walce
8. Centaur - Spotykasz centaura - Pomagają ci centaury - Atakują cię centaury - Otrzymujesz przepowiednię - Jeździsz konno - Patrzysz w gwiazdy z przyjaciółmi
9. Charyzma - Wygłaszasz przemówienie do szerokiej publiczności - Twoja opinia się polepsza - Organizujesz jakieś spotkanie towarzyskie - Na jedną sesję, twój urok będzie nieodparty jak urok wili - Rozmawiasz z Ministrem Magii - Przekonujesz łatwo ludzi do jakiejś inicjatywy
10. Codzienność - Niszczysz coś cennego - Udaje ci się coś naprawić - Postanawiasz pisać pamiętnik - Otrzymujesz list - Wybierasz się na zakupy - Musisz posprzątać swój bałagan
11. Czarna Magia - Uczysz się o czarnej magii - Poznajesz czarnomagiczne zaklęcie - Padasz ofiarą mrocznego zaklęcia - Spotykasz byłego Śmierciożercę - Spotykasz Stalkera - Zdobywasz książkę o czarnej magii
12. Czas - Pomyliłeś dni tygodnia - Znajdujesz zmieniacz czasu - Spóźniasz się - Padasz ofiara zaklęcia odmładzającego (3 dni) - Padasz ofiara zaklęcia postarzającego (3 dni) - Opowiadasz komuś o swoich planach na przyszłość
13. Człowiek - Odkrywasz nowy talent - Odkrywasz nową słabość - Uczysz się zaklęć leczniczych - Uczysz się leczniczych eliksirów - Odwiedzasz Szpital im. Św. Mungo - Odwiedzasz cmentarz
14. Dar - Otrzymałeś dar - Otrzymałeś nagrodę - Ktoś ma wobec ciebie dług - Masz wobec kogoś dług - Szukasz prezentu dla kogoś - Otrzymałeś niebezpieczny prezent
15. Dobro - Doświadczasz dobra ze strony ludzi - Przechodzisz na dobrą stronę - Zyskujesz wiarę w ludzi - Powstrzymujesz przestępcę - Odwiedzasz Azkaban - Organizujesz zajęcia dla dzieci z Domu dla Magicznych Sierot
16. Dom - Odwiedzasz swój dom - Przeprowadzasz się - Twój dom został zaatakowany - Na twojej posesji jest mugol - Zostałeś zaproszony do czyjegoś domu - Zmieniasz wystrój swojego domu
17. Droga - Gubisz się w obcym mieście - Gubisz różdżkę - Znajdujesz różdżkę - Teleportowałeś się w złe miejsce - Sieć Fiuu zwariowała - Świstoklik wysłał cię na drugi koniec świata
18. Duch - Zaprzyjaźniasz się z duchem - Twój bliski zmarły staje się duchem - Spotykasz ducha swojego przodka - Jesteś straszony przez ducha - Otrzymujesz pomoc od ducha - Padasz ofiarą poltergeista
19. Euforia - Wpadasz w euforię - Ktoś dolał ci eliksiru rozśmieszającego - Ktoś zrobił ci kawał - Planujesz zrobić komuś kawał - Dokuczasz mugolom za pomocą magii - Uczestniczysz w meczu Quidditcha
20. Felix Felicis - Znalazłeś Felix Felicis - Dostałeś Felix Felicis - Wypiłeś kilka kropli Felix Felicis - Wzbogaciłeś się - Udało ci się pokonać trudności - Spełniłeś jedno swoje marzenie (realistyczne XD)
21. Głębia - Ktoś rozpowiada, że jesteś osobą powierzchowną i płytką - Otrzymujesz cenne klejnoty - Wpadasz w bagno - Rozmawiasz z mugolami - Twoja rodzina adoptuje dziecko z Domu dla Magicznych Sierot - Odwiedzasz Dom dla Emerytowanych Czarodziejów
22. Goblin - Spotykasz goblina - Musisz odwiedzić bank - Gobliny proponują ci pracę - Gubisz portfel - Znajdujesz sakiewkę z 1000 galeonów na ulicy - Otrzymujesz spadek po dalekim krewnym
23. Gość - Zapraszasz gości - Masz nieproszonego gościa - Ktoś odwiedza cię znienacka, znajdując cię w krępującej sytuacji - Zostajesz wyproszony przez kogoś - Odwiedzają cię domokrążcy - Do twojego domu niepostrzeżenie wchodzi jakieś zwierzę
24. Gwiazdy - Twoja wróżba jest pomyślna - Twoja wróżba jest niepomyślna - Zbyt szybko negatywnie kogoś oceniasz - Rodzi się w tobie nowe marzenie - Zdobywasz nowa pasję - Cierpisz na światłowstręt przez kilka dni
25. Hałas - Słyszysz dziwny hałas - Ktoś zakłóca twój sen hałasem - Ktoś przestraszył cię dla żartu - Słyszysz głosy (tydzień) - Twój głos zmienia się w odgłosy wydawane przez zwierzęta (2 dni) - Adoptowałeś psidwaka ze schroniska
26. Historia - Otrzymujesz magiczna książkę o Historii Magii - Opowiadasz komuś swoją historię - Ktoś opowiada ci swoją historię - Poznajesz historię jakiegoś przedmiotu lub miejsca - Zapisujesz się jako ktoś ważny w historii - Poznajesz historię swoich przodków
27. Iluzja - Padasz ofiarą czarów iluzji - Legilimenta zmienia twoje wspomnienia - Masz halucynacje - Uczysz się magii związanej z tworzeniem iluzji - Padasz ofiarą legilimenty - Oglądasz występ mugolskiego magika
28. Jabłoń - Popełniasz błąd tragiczny w skutkach - Jesteś szantażowany - Robisz coś nielegalnego "ku większemu dobru" - Kradniesz przedmiot z Ministerstwa Magii - Prowadzisz z kimś debatę na temat dobra i zła - Zakładasz przydomowy ogródek
29. Jedność - Odczuwasz silne poczucie jedności ze społeczeństwem - Wszyscy się z tobą zgadzają - Potrzebujesz pomocy przyjaciół - Przekonaj grupę do współpracy nad swoim nowym pomysłem - Twój wróg staje się twoim przyjacielem - Rozwijasz swoje panowanie nad własną mocą magiczną 30. Klątwa - Ktoś rzuca na ciebie klątwę - Rzucasz na kogoś klątwę - Ciąży na twojej rodzinie klątwa wielopokoleniowa - Ktoś zamienia cię w zwierzę - Do twojego domu wprowadza się poltergeist - Spotykasz banshee
31. Koszmar - Masz straszne koszmary - Jakieś wydarzenie wywołało u ciebie traumę - Legilimenta odkrywa twoje traumatyczne wspomnienia - Załamujesz się psychicznie i trafiasz do Św. Mungo - Stykasz się z boginem - Nie potrafisz pokonać bogina
32. Krzesło - Twój gość nie zjawił się - Będziesz przesłuchiwany - Twoje krzesło złamało się pod tobą - Przykleiłeś się do krzesła - Otrzymujesz wyższe stanowisko - Zapadła się pod tobą toaleta w miejscu publicznym
33. Księga - Znalazłeś księgę - Nieznajomy przysłał ci księgę - Włamałeś się do Działu Zakazanego/Zakazanej Części Biblioteki Londyńskiej - Włamałeś się do Zakazanej Części Biblioteki Londyńskiej/Biblioteczki przyjaciela - Musisz zdobyć księgę ze Śmiertelnego Nokturnu - Dotknąłeś przeklętej księgi
34. Księżyc - Cierpisz na bezsenność przez kilka dni - Przez kilka dni co chwilę usypiasz - Zapadasz w śpiączkę - Masz migrenę przez tydzień - Otrzymujesz złą wróżbę - Lunatykujesz nocami i budzisz się w dziwnych miejscach (kilka dni)
35. Las - Doskonalisz swoją magię żywiołu - Trafiasz do magicznego lasu - Gubisz się w Zakazanym Lesie - Znajdujesz rzadkie magiczne rośliny - Spotykasz magiczne stworzenie - Uczestniczysz w pogańskich obrzędach magicznych
36. Lekarstwo - Musisz uwarzyć leczniczy eliksir - Potrzebujesz magomedyka - Ktoś z twojego otoczenia potrzebuje magomedyka - Lądujesz w szpitalu z ciężkimi obrażeniami - Przedawkowałeś eliksiry - Tracisz magię na tydzień
37. Legilimenta - Jesteś poddawany legilimencji - Legilimenta pomaga ci odzyskać wspomnienia - Legilimenta kradnie twoje wspomnienia - Podano ci Veritaserum - Jesteś w stanie oprzeć się Veritaserum (jednorazowo) - Prosisz kogoś o naukę oklumencji
38. Liczby - Źle policzyłeś pieniądze i musisz oddać swoje zakupy w sklepie - Zostałeś uwięziony - Musisz zarwać noc, żeby zrobić coś pilnego - Masz przez kilka dni manię prześladowczą - Ktoś wytoczył przeciwko tobie proces i grozi ci Azkaban - Odnajduje się zaginiony krewny
39. Losowanie - Losujesz kolejną kartę - Wygrywasz na loterii - Ginie twoja ulubiona książka - Rzucasz kostkami: parzysta liczba - otrzymujesz magiczny artefakt, niepatrzysta - chorujesz na chorobę zakaźną. - Musisz wybierać pomiędzy dwojgiem przyjaciół - Wylosowano cię do wygłoszenia ważnej przemowy w Ministerstwie
40. Magia - Rośnie twój poziom mocy magicznej - Twój poziom mocy magicznej jest słaby (tydzień) - Tracisz całą magię (tydzień) - Czynisz postępy w magii żywiołów - Czynisz postępy w animagii - Czynisz postępy w wybranej dziedzinie magii
41. Mądrość - Rozwiązałeś zagadkę - Ktoś wytyka ci zarozumiałość - Uciekasz jak tchórz z niebezpiecznej sytuacji - Znajomi obrażają się, że poświęcasz im za mało czasu - Możesz się pochwalić dużą wiedzą w swojej ulubionej dziedzinie, twoje umiejętności rosną - Dajesz komuś dobrą radę
42. Muchomory - Rodzina wyrzeka się ciebie - Otrzymujesz niebezpieczna roślinę doniczkową - Chorujesz - Idziesz na obiad u teściowej, czy podobnej złej wiedźmy - Wpadasz w pułapkę - Warzysz truciznę
43. Mugole - Mugol zakochuje się w tobie - Skrzywdziłeś mugola magią - Spotykasz mugola - Widział cię mugol - Musisz ochronić mugola - Ukrywasz się w mugolskim świecie
44. Myślodsiewnia - Ktoś pokazał ci swoje wspomnienie - Znalazłeś myślodsiewnię - Potrzebujesz czyjegoś wspomnienia - Pozbywasz się traumatycznego wspomnienia - Twoi przyjaciele martwią się o ciebie - Ktoś odurzył cię magiczną substancją
45. Nadzieja - Czujesz, że mógłbyś góry przenosić, masz nowy zapał do wszystkiego (nie bierzesz czasem jakichś nielegalnych eliksirów, prawda?) - Pomagasz komuś odzyskać wiarę w siebie - Przezwyciężasz swój lęk - Bierzesz udział w akcji charytatywnej - Organizujesz akcję charytatywną - Organizujesz protest
46. Niebezpieczeństwo - Grozi ci niebezpieczeństwo - Zagrożeni są twoi przyjaciele - Zostajesz porwany przez Stalkerów - Mugole porywają cię dla okupu - Trafia cie nieznana klątwa - Wypijasz nieznany trujący eliksir
47. Nienawiść - Czujesz do kogoś silną nienawiść - Wszczynasz bójkę - Ktoś opowiada o tobie straszne plotki - Obmawiasz kogoś - Zostajesz posądzony o zdradę - Knujesz spisek przeciw komuś
48. Niewidzialność - Uczysz się Zaklęcia Kameleona - Grozi ci niebezpieczeństwo i musisz pozostać niezauważony - Rzuciłeś zaklęcie niewidzialności na jakiś przedmiot - Wypiłeś źle uwarzony eliksir niewidzialności (tydzień) - Gubisz się w magicznej mgle - Znajdujesz pelerynę niewidkę z włosia demimoza (3 sesje)
49. Niewiedza - Popełniłeś gafę w towarzystwie - Nie przygotowałeś się do pracy/zajęć - Przyznajesz się do błędu - Dajesz komuś korepetycje - Nie możesz sobie przypomnieć imion swoich przyjaciół (1 dzień) - Krytykujesz ostro kogoś
50. Obowiązek - Musisz pracować po godzinach - Złożyłeś wieczystą przysięgę - Szef/Dyrektor wzywa cię do gabinetu - Musisz zdyscyplinować pracownika/kolegę - Wybierasz się do biblioteki - Przygotowujesz referat/prezentację
51. Oczekiwanie - Dowiadujesz się zbyt późno o czymś ważnym - Twój gość się spóźnia - Rezygnujesz z czegoś na co czekałeś - Nie docierasz na miejsce punktualnie - Ktoś nie odpisał na ważny dla ciebie list - Nie otrzymujesz zamówionej przesyłki
52. Odkrycie - Odkryłeś nowe zaklęcie - Odkryłeś nowy eliksir - Wynalazłeś jakiś nowy przedmiot - Wpadłeś na genialny pomysł - Odkryłeś tajne przejście - Zbudowałeś tajne pomieszczenie
53. Odrzucenie - Zostajesz obrażony ze względu na status swojej krwi - Kłócisz się z kimś ze względu na swoje poglądy polityczne - Przyjaciele unikają cię (tydzień) - Ktoś, w kim się zauroczyłeś, odrzucił twoje starania - Zakochuje się w tobie ktoś, kim kompletnie nie jesteś zainteresowany - Kopnął cię jednorożec, którego chciałeś pogłaskać
54. Odwaga - Uczysz się zaklęć ochronnych - Uratowałeś czyjeś życie - Ktoś poświęcił swoje życie dla ciebie - Przeciwstawiasz się grupie osób - Głosisz niepopularny pogląd - Sprzeciwiasz się autorytetowi
55. Ogień - Wybucha pożar - Twoja sypialnia stanęła w płomieniach - Widzisz ludzi ginących w płomieniach - Poparzyłeś się - Poznajesz nowe zaklęcia związane z ogniem - Ratujesz człowieka z pożaru
56. Okruchy - Obżerasz się po nocach! - Zwymiotowałeś z przejedzenia - Cierpisz na zatrucie żołądkowe - Przygotowałeś świetną potrawę - W twoim domu zalęgają się bahanki - Wychodzisz na romantyczna kolację
57. Oskarżenie - Pozywasz kogoś przez Wizengamotem - Zostajesz pozwany przed Wizengamotem - Fałszywie oskarżasz kogoś w towarzystwie - Fałszywie zostajesz oskarżony w towarzystwie - Mugole oskarżają cię o czary - Dyskutujesz o procesach o czary
58. Pianino - Czujesz silne wzruszenie - Wybierasz się na imprezę taneczną - Uczysz się (kogoś) tańczyć - Odwiedzasz sklep z magicznymi instrumentami - Łamiesz sobie obie nogi - Otrzymujesz dyskografię swojego ulubionego zespołu
59. Podróż - Dostajesz misję - Zaglądasz w czyjąś myślodsiewnię - Uczysz się zaklęć językowych - Wyjeżdżasz na tydzień do obcego państwa - Gościsz w domu obcokrajowca - Odwiedzasz miejsce, które pamiętasz z dzieciństwa
60. Podsłuch - Twoja rozmowa zostaje podsłuchana - Ktoś grzebał w twoich rzeczach i coś zginęło - Podsłuchałeś czyjąś rozmowę - Łapiesz kogoś na podsłuchiwaniu czyjejś rozmowy - Mugol podsłuchał jak rozmawiałeś o magicznym świecie - Ktoś posądza cię o paranie się czarną magią
61. Pomoc - Pomaga ci nieznajomy - Otrzymujesz niespodziewaną pomoc - Otrzymujesz grant naukowy od Ministerstwa Magii - Przyjaciel potrzebuje twojej pomocy - Pomagasz magicznemu stworzeniu - Opiekujesz się rannym magicznym stworzeniem
62. Porażka - Twoja misja kończy się niepowodzeniem - Przegrywasz pojedynek - Zawiodłeś przyjaciela - Odkryto twoje kłamstwo - Przegrałeś zakład - Pokłóciłeś się z członkiem rodziny
63. Pracowitość - Unikasz walki, wykazując się umiejętnościami mediacji - Kończysz się uczyć/pracować wcześniej, dzięki swojej systematyczności - Otrzymujesz nagrodę naukową/pracowniczą - Koledzy wyśmiewają się z twojej pracy - Odkrywasz błąd w czyjejś pracy - Wykazujesz się lojalnością ponad rozsądek wobec przyjaciela
64. Prasa - Otrzymujesz najnowszy numer proroka - Twoje zdjęcie ukazało się w Żonglerze - Znajomi widzieli twoje ośmieszające zdjęcie - Prasa publikuje twój artykuł - Twój artykuł polityczny/naukowy zyskuje uznanie - Piszesz list do Redakcji Proroka
65. Pustka - Zniknęła cała twoja garderoba - Odczuwasz brak towarzystwa/miłości - Masz nagły nawał papierkowej roboty - Jesteś dziś tępy jak gumochłon - Okradziono cię - Znalazłeś zaczarowany pergamin
66. Rodzina - Dostajesz wiadomość od członka rodziny - Odwiedza cię dalsza rodzina - Twoją rodzinę dzielą kłótnie - Twoja rodzina godzi się ze sobą - Dowiadujesz się czegoś o swojej rodzinie - Członek twojej rodziny umiera
67. Rozpacz - Wpadasz w rozpacz i próbujesz popełnić samobójstwo - Zyskujesz nową fobię - Spotykasz dementora - Spotykasz przedmiot swoich fobii - Popadasz w długi - Słyszysz/widzisz złowróżbny omen
68. Rzeka - Zmieniasz diametralnie swoje postępowanie - Wpadasz do rzeki - Pijesz wodę z zatrutego strumienia - Atakuje cię wodnik - Uczysz się pływać/pływasz - Znajdujesz w rzece butelkę z listem
69. Samotność - Nikt ci nie wierzy w to, co mówisz - Straciłeś przyjaciela - Podjęto decyzję za ciebie - Na tydzień uciekasz od cywilizacji - Ktoś rozpuścił plotkę o tobie - Samodzielnie radzisz sobie skutecznie ze swoimi problemami
70. Sekret - Zgubiłeś pamiętnik - Masz wstydliwy sekret - Zajmujesz się czymś nielegalnym - Odwiedzasz Śmiertelny Nokturn - Szantażujesz kogoś - Odurzasz się eliksirami
71. Sielanka - Dajesz się skusić błędnym ognikom - Wpatrujesz się cały dzień w zaklęte lusterko i wygłaszasz hymny pochwalne na temat swojej wspaniałości - Masz mnóstwo czasu wolnego dla siebie - Pieczesz ciasteczka - Wyjeżdżasz na kilkudniowe wakacje - Padasz ofiarą Klątwy Imperius
72. Siła - Spotykasz olbrzyma - Spotykasz pół-olbrzyma - Jesteś pod działaniem eliksiru zwiększającego siłę - Omdlewasz - Perfekcyjnie opanowujesz zaklęcia lewitujące - Trenujesz jakiś sport
73. Skrzat - Uwalniasz skrzata - Skrzat domowy prosi cię o pomoc - Skrzat oferuje ci pomoc - Skrzaty robią sobie z ciebie żarty - Włamujesz się do czyjejś kuchni - Otrzymujesz skrzata domowego
74. Skrzypce - Zaczynasz naukę gry na instrumencie - Słyszysz muzykę w nieoczekiwanym miejscu - Twoja różdżka wydaje z siebie straszne zgrzyty przez kilka dni - Przez kilka dni masz śmiesznie wysoki głos - Udajesz się na koncert - Wybierasz się do opery/teatru
75. Sława - Jesteś sławny - Zostałeś poproszony o wywiad dla Czarownicy - Zostajesz zniesławiony - Zostajesz bohaterem - Ktoś przypisuje sobie twój sukces - Masz psychofana
76. Smok - Odwiedzasz rezerwat dla smoków - Atakuje cię smok u Gringotta - Ktoś z twojej rodziny choruje na smocza ospę - Popisujesz się bohaterskim czynem - Niuchacz ukradł ci sakiewkę - Poparzyłeś się poważnie w pożarze
77. Społeczność - Organizujesz bal - Prowadzisz ankietę na jakiś temat - Piszesz do gazety polityczny manifest - Buntujesz swoje środowisko przeciwko czemuś - Oddajesz krew w Centrum Krwiodawstwa - Pomagasz mugolskim sąsiadom
78. Spór - Pokłóciłeś się z rodziną - Pokłóciłeś się z przyjacielem - Rozwiązujesz spór - Twój związek się rozpada - Twoja przyjaźń się rozpada - Twoja osoba jest przedmiotem sporu
79. Sprawiedliwość - Wymierzasz sprawiedliwość na własną rękę - Zostaje ci wymierzona sprawiedliwa kara za twoje postępowanie - Plotki o tobie zostają sprostowane - Zostajesz zauważony jako zdolny i pracowity człowiek - Udaje ci się zaszkodzić swojemu wrogowi - Otrzymujesz odszkodowanie
80. Spryt - Przechytrzyłeś swojego przeciwnika - Awansujesz na swojej drodze do kariery, dzięki ambicji i uporowi - Dochodzisz do celu, wzbogacając się na czyjejś krzywdzie - Puszczasz w obieg plotkę - Robisz na pokaz coś, czego nie lubisz - Atakujesz kogoś, gdy jest bezbronny
81. Statua - Stajesz się czyimś idolem - Obierasz sobie kogoś za wzór - Zostajesz czyimś psychofanem - Stalkujesz kogoś - Zyskujesz przychylność kogoś ważnego - Zyskujesz wrogość kogoś ważnego
82. Syrena - Spotykasz syrenę - Zostajesz uratowany przez trytony - Zostajesz uwięziony przez trytony - Wybierasz się na basen/do oceanarium - Zostajesz uwiedziony i okradziony - Zostajesz porwany przez niebezpiecznego przestępcę
83. Szpieg - Skutecznie kogoś okłamałeś - Ktoś podsłuchał twoją rozmowę - Ktoś jest twoim stalkerem - Zostałeś złapany na podsłuchiwaniu - Udało ci się pozostać niewykrytym podczas podsłuchiwania - Wykryto twoje kłamstwa
84. Szybkość - Korzystasz z mugolskiego środka lokomocji - Wpadasz pod samochód - Otrzymujesz nową miotłę - Oglądasz wyścig miotlarski - Twoja miotła się zepsuła - Rozszczepiłeś się podczas teleportacji
85. Śmierciożercy - Twoja rodzina przyłącza się do zwolenników czarnej magii - Myślisz o przyłączeniu się do Stalkerów - Atakuje cię były śmierciożerca - Atakuje cię Stalker - Czytasz o ostatniej wojnie czarodziejów - Myślisz o poparciu Jasnej Strony
86. Śmierć - Jesteś bliski śmierci - Widzisz czyjąś śmierć - Widzisz testrale - Ratujesz kogoś przed śmiercią - Widzisz omen śmierci - Rozmawiasz z duchem
87. Tajemnica - Odkrywasz jakieś sekretne miejsce - Odkrywasz jakąś tajemnicę - Znajdujesz jakiś artefakt - Ktoś powierza ci swoją tajemnicę - Twoja tajemnica zostaje ujawniona - Zostajesz związany Wieczystą Przysięgą
88. Technologia - Dowiadujesz się więcej o mugolskiej technologii - Otrzymujesz zaczarowany mugolski przedmiot - Cierpisz na koszmarne sny o lodówce-ludożercy i wszędobylskich rurach odkurzaczy - Cierpisz na wyczerpanie magiczne (tydzień) - Wybierasz się do kina - Decydujesz się zdawać prawo jazdy/kupić nowy samochód
89. Tłum - Jesteś atakowany przez tłum - Zostajesz wyśmiany przez tłum - Odczuwasz lęk wobec tłumu - Wszyscy patrzą na ciebie - Wybierasz się do tłocznego miejsca - Świętujesz jakieś wydarzenie z tłumem ludzi na ulicy
90. Transmutacja - Uczysz się 3 nowych czarów transmutacyjnych - Rzuciłeś nieudany czar transmutacyjny i masz spory problem - Nie możesz odczarować swojego zwierzątka - Uczysz się z powodzeniem animagii - Zostałeś oszukany przez metamorfomaga - Uczysz się czarów dekoracyjnych
91. Trąbka - Zachowujesz się dziecinnie - Zostajesz złapany na zakłócaniu ciszy nocnej - Śpiewasz publicznie - Nagrywasz piosenkę do magicznego radia - Tracisz słuch na tydzień - Odwiedzasz Dom dla Magicznych Sierot
92. Troll - Zostajesz zaatakowany przez trolla - Na całej twarzy wyskakują ci pryszcze i nie chcą przez tydzień zejść - Jesteś brudny i cuchniesz, a smród nie chce zejść po myciu (2 dni) - Wybuchnął ci kociołek z eliksirem i zniszczył ci szaty - Lunatykowałeś, biegając nago nocą w miejscu publicznym - Pobito cię w ciemnym zaułku
93. Trucizna - Musisz uwarzyć antidotum - Ktoś dolewa ci trucizny do napoju - Dostajesz list nasączony trucizną - Ktoś próbuje otruć kogoś z twoich bliskich - Dolewasz komuś trucizny do napoju - Twój eliksir stał się trucizną
94. Ucieczka - Uciekasz z domu - Twoja rodzina jest zmuszona do ucieczki - Uciekasz ze szkoły/nie stawiasz sie do pracy bez usprawiedliwienia - Ucieka od ciebie twoje zwierzątko - Członek twojej rodziny ucieka z domu - Zaginął członek twojej rodziny
95. Ulica - Zostajesz napadnięty na Nokturnie/w Hogsmeade - Spotykasz żebraka - Poznajesz bohatera poprzedniej wojny - Zostajesz przypadkowo statystą w mugolskim filmie - Sprzedawca prosi cię o popilnowanie sklepu na Pokątnej/w Hogsmeade - Zbierasz datki na schronisko dla psidwaków i kuguarów
96. Uroda - Uczestniczysz w sesji fotograficznej - Uczestniczysz w pokazie mody czarodziejskiej - Pozujesz dla malarza portretów - Uczysz sie nowych czarów pielęgnacyjnych - Uczysz się nowych czarów upiększających - Trafiasz na okładkę Czarownicy
97. Wędrowiec - Nie możesz się teleportować przez tydzień - Rozmawiasz z obcym człowiekiem - Czeka cię niespodziewany wyjazd - Osoba ci bliska wraca z podróży - Dostajesz prezent z podróży - Rozpamiętujesz podróż
98. Wiedza - Dostajesz kilka najnowszych książek o ulubionej dziedzinie magii od wydawnictwa - Otrzymujesz kilka butelek eliksiru wzmacniającego skupienie (4 sesje) - Czynisz postęp w nauce czarnej magii - Ćwiczycie zaklęcia z przyjaciółmi - Uczysz się zupełnie nowej dziedziny magii - Poznajesz więcej tajników czarodziejskiej tradycji
99. Wila - Spotykasz wilę - Padasz urokiem wili - Wybierasz się na sesję fotograficzną - Czujesz obrzydzenie do czyjegoś wyglądu - Rozmawiasz z panem żulem - Upijasz się i budzisz na mugolskiej izbie wytrzeźwień
100. Wilkołak - Spotykasz wilkołaka - Oglądasz księżyc w pełni - Atakuje cię wilkołak - Ktoś z twojej rodziny zaraża się likantropią - Czynisz duże postępy w nauce animagii - Wpadasz w szał i wywołujesz bójkę
101. Wizja - Budzisz w sobie dar jasnowidzenia (czasowo) - Widzisz ponuraka - Jasnowidz przepowiada ci śmierć - Masz proroczy sen - Ktoś wypowiada na twój temat przepowiednię - Układasz Tarota
102. Władza - Koordynujesz pracę zespołu - Awansujesz - Oprowadzasz wycieczkę dziecięcą - Kontrolujesz czyjeś zachowanie zaklęciem - Zastraszasz kogoś/wysyłasz listy z pogróżkami - Obserwujesz wyrokowanie Wizengamotu w jakiejś sprawie
103. Włamanie - Ktoś włamuje się do twojego domu - Widzisz włamywacza - Włamujesz się - Nie możesz otworzyć drzwi - Zgubiłeś kluczyk do skrytki w banku - Stajesz się zakładnikiem podczas napadu
104. Woda - Wybierasz się nad jezioro lub morze - Piękny dzień zostaje zepsuty przez ulewę - Topisz się / ktoś próbuje cię utopić - Pęknięta rura zalewa ci mieszkanie - Poznajesz nowe zaklęcia związane z wodą - Wybucha toaleta i musisz ją posprzątać
105. Wspomnienie - Odnajdujesz rodzinny album - Robisz sobie zdjęcia z przyjaciółmi - Zapomniałeś o czymś ważnym - Opowiadasz o wspomnieniu - Tracisz pamięć na tydzień - Znajdujesz tajemnicze zdjęcie sprzed lat
106. Wyzwanie - Zostałeś wyzwany na pojedynek - Wyzywasz kogoś na pojedynek - Założyłeś się z kimś - Kupiłeś zakład - Grasz z kimś w szachy czarodziejów - Grasz z kimś w gargulki
107. Zło - Doświadczasz zła ze strony ludzi - Ktoś próbuje przeciągnąć cię na złą stronę - Przechodzisz na złą stronę - Tracisz wiarę w ludzi - Popełniasz przestępstwo - Stosujesz wobec kogoś przemoc
108. Zwierzę - Bliska ci osoba zablokowała się w animagicznej formie - Ktoś zamienia cię w zwierzę - Dostajesz nowe zwierzątko - Twoje zwierzątko umiera - Twoje zwierzątko psoci - Twoje zwierzątko zaginęło
109. Zwycięstwo - Wygrywasz zakład - Wygrywasz pojedynek - Wykrywasz konkurs - Zwyciężasz w zawodach - Zostałeś poproszony o wywiad do Proroka Codziennego - Organizujesz dużą imprezę
110. Życzliwość - Dajesz komuś niespodziewany prezent - Dajesz dotację na jakiś cel - Pożyczasz komuś pieniądze - Odwiedzasz Dom dla Emerytowanych Czarodziejów - Pomagasz jako wolontariusz w Szpitalu Św. Mungo - Ratujesz mugolskie dziecko
|
|